gla
2012-12-04 I 13:22:40 I Allmänt

hade varlsens basta hopptraning pa en underbar liten hast idag. lar ju ha varldens basta coach ocksa, megan ar den basta tranare jag nagonsin risit for. Megan ar lika kand har nere som rolf goran bengtsson eller william fox pitt ar hemma. det finns inte ord for hur glad jag.ar over denna chans.
 
jag hade en hast som var varldens basta men som var.en stopper i banhoppningen i slutet nar de var over en viss hojd. de fick mig att oroa.mig over hur bra jag var. jag har aldrig sagt det o ingen.har sett de. sa nar de sista 3 gindrena lag pa 130 och jag red ut fran hornet mot de sa hir jag bara megan : Dont lose heart izzy. she'll do what you want cause that horse choosed you. dont lose heart. 
 
det var precis vad jag behovde hora. nagon som sag det o kunde saga at.mig. Att fa hora att du har det i dig. du ar fodd till detta izzy, det sitter i benmargen pa dig. du kommer DIT en dag. tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback