September
2014-09-17 I 13:35:00 I Allmänt

I helgen ar det dags for tavling. Det ar pa hemma plan denna gangen sa bara 45 minuter ivag. Roliga med australien ar att allt som ar inom 5 timmars avstand ar lokalt. 11 timmar ar mer an normalt att kora for en helgs meeting. Tank vart vi hade kommit pa den tiden I Europa!
 
Chefen ar ivag pa andra sidan australien och har traningar I helgen sa jag tar med mig 2 stycken sjalv bara och en av tjejerna ska rida sin. De har gatt riktigt bra den senaste tiden sa touch wood om jag rider val I helgen borde de ga bra.
 
Har varit riktigt fullt upp for mig de senaste 2 veckorna jag har haft 9 hastar att rida varje dag. Fick en ny valack I torsdags natt som ar har for att saljas, lite arbete pa honom och nagon far en riktigt trevlig hast.
 
Idag har jag varit sang liggandes hela dagen.. Anledningen var en busig liten 3 aring som skulle galoppera for forsta gangen igar, for att gora en lang historia kort kan jag saga att hon tyckte inte det var en lika bra ide som vi gjorde !! och bocka, det kan hon! landade lite oturligt och slog I min hogra hoft och lower back rejalt, har lite bruised revben och ont I nacken. Hade en himla huvudvark igar sa trodde det var hjarnskakning forst men idag har jag bara haft ont I kroppen och inget huvud ont vilket ar skont.
 
Men sa ar det val nar man jobbar med de sma busarna!!
 
Nu ska jag forsoka vila lite till sa far vi se hur jag kanner mig imorgon!

kramar pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback