When you miss someone..
2013-05-27 I 15:27:29 I Allmänt

 
 
 
Det ar inte alltid latt att bo pa andra sidan jordklotet, for nar man saknar nagonting, det ar da man forstar hur langt borta man ar fran det.. Haft lite hemlangtan de senaste dagarna, antar att de kanske ar for att jag vet att det ar sa lite tid kvar tills jag ar hemma nu. Bara 8 veckor ungefar.
 
Och de senaste dagarna har jag saknat denna lilla prinsessa otroligt mycket. Det ar sa galet vad mycket mer kunskap och hur annorlunda pa ett battre satt jag kan se pa hastarna och traningen nu efter denna tiden har. Det har get mig sa mycket. Och de har aven fatt mig att inse hur blind jag var nar jag hade denna fina prinsessa, hur mycket kapacitet dar faktiskt finns i henne. Jag var missnojd over att ha haft 1 stopp i var forsta debutant pa hinder b upp ur vattnet. Hasten hade terrangtranat 2 ganger tidigare i sitt liv, och aldrig mer. Och gar in och gar klockrent runt en hel bana med hinder och fragor som hon aldrig har stallts infor tidigare. Sjalvklart skulle jag ha tankt pa att lata henne hoppa terranghinder minst varje vecka en lang period fore forsta tavlingen. Men om hon gor ett sadant klockrent resultat pa en tavling utan nagon som helst erfarenhet eller traning, tank da efter vad for bra hast du sitter pa. Kanns som att jag gjort ett stort misstag att lata denna hasten ga ivag och jag har inset det nu. Aven bossen sager wow vilken cool hast.

Saknar dig prinsessan, sa mycket <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback