less than 3 weeks
2013-07-04 I 16:18:22 I Allmänt

Ja lite angest jag har nu anda. Vill verkligen inte aka harifran, aven om jag vet att jag kommer tillbaka snart igen. Kan verkligen inte forsta vart detta aret har forsvunnit, ganska galet!! Och sa mycket som har upplevts och utvecklats.  Vem hade trott for nagra ar sedan att lilla jag skulle bosatta mig helt sjalv I Australien!
 
Imorgon ar det min lediga dag sa ska forsoka organisera ihop lite saker infor hemat resan. Hade tankt att borja packa vaskan eftersom att jag alltid ar ute I sista sekund med det. Ifall jag sager jag gor det imorgon, en gang, sa ar det kort!! Da kommer jag inte gora det forrens 3 timmar innan och I absolut panic.. Ska hinna med att stada mitt rum ocksa och sen tror jag att jag ska catch up med Chloe for lunch senare pa dagen. Sa blir nog en bra dag. Forst ska jag ligga I sangen o njuta av att alla de andra gar ut I detta osregn och absolut storm vi har just nu! haha!  Alskar det..
 
Rocky ar har nu ocksa! Min fina underbara Rocky, hon ar som en lillayster till mig! Gud vad jag saknat henne. Hon var har 9 veckor I sommras, sa typ December till februari och jobbade och sen var hon tvungen att aka hem eftersom skolan borjade efter sommar holidays.. Sa har inte sett henne sen februari men nu ar hon antligen har igen vilket jag ar otroligt glad over. Hon ar varldens coolaste!
 
Hastarna gar toppen har nagra nya nu ocksa vilket ar valdigt roligt!! Nasta vecka har jag 2 dagars clinic som jag ska vara med pa med Possum, ser fram emot detta! Det blir sista traningarna innan jag aker hem, for direct efter clinicen ska megan upp till WA I 13 dagar for att undervisa och hon kommer hem dagen efter att jag aker. Sa blir fortfarande mycket ridning men inte traningar vilket suger lite men det ska vall fungera det med!
 
Nej nu kallar sangen, jag far skriva mer en annan dag!
 
Over and out, Izzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback