Tilbaka for en ny sasong
2015-04-11 I 15:06:30 I Allmänt

Hejsan alla dar borta!
 
Jag lever faktiskt fortfarande, aven om uppdaterandet inte har varit fantastiskt. Men nu ar den nya sasongen I full gang efter sommar uppehallet dar mina hastar fick en valfortjanad vila.

Avslutade forra aret pa lakes and craters 3de. Jag tog med mig 2 hastar, uno och Wallace, som hade uppgraderat sig till en store klass. Var en tuff utmaning for dem da denna banan ar valdigt tuff I terrangen. Men hade inte kunnat haft batter resultat. Wallace ledde efter dressyren pa 78,8 procent!! Darefter gjorde bada en perfekt felfri terrang, och uno banhoppade felfritt och Wallace hade ett retligt ner pa sista hindret vilket sag Wallace I tredje plats, och aven Uno I 3 plats I sin division, sa var otroligt nojd med deras prestation.
 
Nog om det, nu ar det ju nytt ar, ny sasong och nya hastar. Sedan jag skrev sist sa har mitt team av hastar fyllts pa. Jag rider fran kl 7-4 varje dag sa manga hastar jag hinner med I stort sett. Jag har saklart kvar Uno och Wallace. Valkomnar in buddy, en 5 arig valack, Twix, ett 5 arigt sto, Mouse, ett 4 arigt sto, Jag har haft alla dessa 5 med mig ute pa tavlingsbanorna denna sasongen redan. Med goda resultat. Valdigt spannande sasong framfor oss. Alla har varit placerade top 5 efter dressyr och terrang, men vi behover fortfarande jobba pa banhoppningen. Alltid varit min svaga sida.. Dessa 5 ar mina main fortillfallet, men jag har ju saklart mina 4 vita bebisar fortfarande som vantar pa att komma tillbaka in efter semester. Mink, Zink, Buck och wobbs. Alla valdigt trevliga, ett sto, 2 valacker och en hingst. Ser fram emot detta aret med dem. Jag har ocksa 3 kunders hastar for tillfallet som ar har for att saljas.. Och vi kopte en ny som ska komma in I arbete sa fort en av dessa kund hastar har salts. Sa ja, man kan val saga att jag har handerna fulla!
 
Uno och Wallace har utvecklats enormt och ska snart ga upp ytterligare en klass vilket ska bli spannande. Buddy min nya ride skoter sig bra och nasta tavling kommer han att ga pre novice och hoppas att jag kan debutera honom enstjarnigt ganska snart efter han gjort nagra bra pre nov rundor.
 
Sa nu ska vi bara se till att det intee ar allt for lang tid tills jag uppdaterar igen, tills nasta gang kan ni ju alltid kika in pa www.sebos.se och klicka hem lite nytt for era rid outfits!! Passa pa nu medans det ar vinter rea!

Izzy
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback