Australien
2012-12-25 I 13:40:22 I Allmänt

Sa ja, det har hant otroligt mycket dem senaste 5 manaderna.
 
Jag flyttade till Australien till varldskande falttavlansryttaren Megan Jones och jobbar som elev hos henne. Det basta jobbet en ryttare nagonsin kan tanka sig. For hur underbart ar det inte att kunna fa betalt for att trana med bade sin egen hast och hennes och fa betalt for att tavla och liknande.
 
Vi var VIP goldmembers pa adelaide international 3 day event vilket inte var helt fel. Blev en hel del tarar da den sista dagen da Festy avtackades och hans karriar som varldsstjarna tog slut. En hast med hans personlighet och liknande ar svart att hitta. Och att jag far rida denna hast och vara ute pa terrangbanan och kondistrana osv pa en OS silver medaljor som aven varit rankad varldens basta hast av FEI, det ar respekt. Sa coolt.
 
Vi har varldens basta chef och hennes husband to be, megan och james. Hur coola som helst och dem har verkligen adopterat mig och emily och som de sjalva sager sa ar vi som en riktig familj och dem tar hand om oss battre an vad man nagonsin hade kunnat onska. Hade ni traffat dem och sett hur dem ar hade ni varit avundsjuka   haha!
 
Hastagare har jag ocksa hunnit bli, berattar mer i nasta inlagg.
 
Njuter varje dag av detta underbara varma vader, som dock ar lite val varmt ibland haha. Och vem vet hur lange jag stannar. Ingenting ar bestamt an men jag kan an en gang saga att jag alskar det och ar i paradiset!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback