Fredag!
2012-08-17 I 14:46:19 I Allmänt

Idag har det varit showers heeela dagen. Sjukt. typ 10 min är det strålande sol och 20 grader varmt (JA, det är vinter nu) och helt plötsligt är det 10 minuter med totalt ösregn, asså då menar jag verkligen ösregn! Har aldrig sett så mycket regn komma så plötsligt och under så kort tid!
Därav fick hästarna vilo dag idag och bara treatment. Med treatment menas Equissage och Lights. Och sen så hann jag faktiskt med att longera Cooch innan regnet kom igen! Precis när jag var tillbaka inne i stallet öste regnet ner. Var likadant väder igår, tror jag bytte kläder 4 gånger? Men nu har vi i alla fall fått varsin Aussie jacka hahaha, sjukt praktiska i regnet asså!
Efter lunch trotsade jag regnet ändå för att rida ett dressyrpass på Freckles. Mums vad fin han var idag! Nu jäklar börjar bebisen arbeta, åh vad jag tycker om honom!
Hade även inne Wallace och dushade honom och det var väluppskattat! Wallace är en av hingstarna här, han är 6 år och helt otroligt vacker så det finns inte!! Fux med bläs och väldigt maffig. Hjärta hjärta typ hahah! Men han vet om det och han vill gärna att allt ska vara på hans vis, men gud vad jag tycker om Wallie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback