Framme!
2012-08-03 I 11:29:56 I Allmänt

Da var jag framme i Australien och pa garden, antligen! Hittade till slut ratt gate igar i hong kong och kom med ratt flyg :) Det tog ju ytterliggare en hel natt och jag kom fram i adelaide klockan 9:45 imorse och vi akte 23:20 igar. Sov inte mycket i natt, kanske 1 timme runt 6 imorse. Allt blir verkligen konstigt med tidsskillnaden! Men Megans mamma hamtade mig sedan pa flygplatsen och sa akte vi till yarden. Och gud sa fint det ar har, helt otroligt. Saa saa vackert! Terrangbanan ar helt otrolig, upp till 3 stjarnig och ja allt ar super!  Sov nagon timme mitt pa dagen nar jag kommit fram och sedan kollade vi runt hela garden och akte sedan for att kopa mat!
Alla ar hur gulliga som helst och jag ser verkligen fram emot detta aret, och inte minst till imorgon! Ska bli riktigt kul att borja jobba. Klockan ar val runt halv 8 pa kvallen nu och jag ar riktigt trott, inte sa konstigt kanske da jag inte sovit ordentligt pa nagra dagar. Hade snart tankt ga och lagga mig! Margaret ska fixa internet till mig i borjan pa nasta vecka sa da kan jag uppdatera mer med bilder och sa ocksa. Mina mobiler funkar inte riktigt som de ska men de loser sig nog snart.
Over and out, Weber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback