Chanser
2012-08-20 I 05:42:02 I Allmänt

Fick lön idag igen, känns helt sjukt att jag får betalt för detta arbetet jag gör. Tänk att jag kommit så långt på vägen att jag får betalt för träningar och för kommande tävlingar istället för att betala det själv. Otrolig känsla. Jag är så oerhört glad att jag fick chansen att jobba för Megan och detta året kommer göra så himla mycket för mig. Det är nu det börjar på riktigt och jag hade inte kunnat haft det bättre. Tänk att jag får rida på Jester till exempel, som varit rankad världens bästa fälttävlanshäst av FEI 3 år i rad.. När jag kommer hem kommer jag definitivt ha lärt mig så otroligt mycket att det inte är sant. Så glad för detta är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback