quick
2014-10-14 I 14:45:06 I Allmänt

Har ar det fullt upp som vanligt! Aldrig en lugn stund men det gillar jag.
 
Sen sist var jag ivag och tavlade en gang och Wally tog sig en 3dje placering, jatte nojd med honom. Lite orrattvist bedomd men fick en 71% anda sa det far man val vara nojd med. Felfri banhoppning och felfri terrang. Super star.
Uno gjorde ett bra test for henne och sedan en felfri hoppning och felfri terrang men red en skolrunda och tog det lugnt sa blev en del tid men jag var super nojd med henne.

Har varit mycket finslip nu sen senaste tavlingen och I helgen ar det dags igen. Uno far stanna hemma hon har dragit pa sig en liten infektion men ar helt bra nu men inte riden pa 2 veckor. Sa Wallace far visa framfotterna igen och jag ska aven rida en kunds hast, har inte ridit hasten annu men jag tror han kommer imorgon kvall eller pa torsdag. Spannande.
 
For alla er som har undrat vart min snygga gra kavaj kommer ifran sa ar det sebos.se, kika in dar. Absolut favorit kavaj, sa himla bekvam och verkligen snygg. Far definitvt manga blickar och kommentarer om den pa tavlingar !
 
Kommer bilder inom de narmaste dagarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback