3dje aret!
2014-08-05 I 15:53:35 I Allmänt

Ja men da ar jag tillbaka har nere I Australien igen.

Var hemma pa en kort liten semester pa strax 3 veckor och det var oerhort roligt att traffa alla gamla kompisar men aven nya och min familj! 3 veckor gick valdigt snabbt och det var trakigt att lamna men det kanns bra att vara tillbaka.
 
Skont att vara tillbaka I sadeln forra tisdagen och sen var det bara fullt os sedan dess med massvis av ridning. Nagon ny hast som ska bli spannande att jobba med. Berattar mer senare om det.
 
Till helgen ska vi ivag pa en freshmans och hoppa lite banhoppning, jag tror jag ska ta med mig 3 hastar och vara studenter varsin sa det blir ett gott litet gang. Sedan helgen efter sa blir det tavling lokalt, men de ar anda 5 timmar ivag sa vi far stanna dar nagra natter. Ska rida debutant pa 2 st unghastar dar ev en 3dje inte riktigt bestamt annu.
 
Sist men inte minst maste jag ju beratta att jag har fatt prova en hel dros med klader fran en ridsportsbutik som jag absolut har alskat! Skonare klader som ar sa snygga har jag inte traffat pa innan. Speciellt for mig har nere I australien sa ar dem verkligen designade I basta mojliga satt for att anvandas pa sommaren!
Sa nu kan jag stolt saga att jag ar ryttarprofil for sebos.se, kika in dar och kolla pa alla deras produkter, val vart din tid!!
 
Nu kallar sangen, blir dressyr trim pa 5 och kondition pa en imorgon! Dessutom har vi tv har imorgon som ska spela in program!
 
Skriver mer och med bilder senare I veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback