Juni
2013-06-12 I 08:20:50 I Allmänt

Wow, det ar redan mitten pa Juni!! ja tiden gar fort... Om en manad har jag varit har I 1 ar!! what, kanns som nagra veckor men anda som att jag alltid varit har. Alskar det. Nasta vecka ar det dryga 1 manad tills jag sitter pa plan hem en svang ocksa. wow. Det ar sa svart att forsta.
 
Ska bli sa himla kul att se alla.
 
Men sa taggad pa hostens dvs. varens tavlingstermin. Vi kommer namligen I borjan pa September ge oss ut pa en 8 veckor lang tour genom australien for att gora 7 tavlingar! jag har med mig 3 hastar. Hur coolt kommer inte det att bli! Wow, och vi ska stanna hos andra aus team ryttare genom landet. Herregud vilken upplevelse. Ganska svart att fatta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback