what we are today is result of our own past actions.
2012-09-19 I 14:33:41 I Allmänt

Herregud vad tiden går snabbt här nere. Nästa vecka har jag redan varit här i2 månader! Verkligen sjukt.
 
Fått masssa gjort idag. Började med att rida Maggie. Sen när Megan ridit klart Festy så red jag ut honom en sväng. Därefter longerade jag Barney. Barney är en häst Megan fått hit från några andra. Han är lite spciell men jag & megan jobbar på med honom.
 
Därefter så gjorde jag hill work med freckles som var väldigt excited. Kom tillbaka och longerade Cooch, därefter hade Megana varit inne i stan och köpt varm choklad och fika til oss. Mums. Longerade min favorithingst Wallace sen. Herregud vilken vacker häst det är. Och slutligen red jag min fina Dot! Puss vad jag tycker om dotti :D

Mycket longerande nu för hästarna har varit avställda en periodnär Megan var i England så nu är det mycket arbete för att få dem fit for fight igen :) När Megan kommer tillbaka från Interschool tävlingarna ska vi dessutom ta hem 4 nya hästar i work :) spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback