If you don't risk anything, you risk even more
2012-09-16 I 14:32:01 I Allmänt

Okej livet är för underbart alltså. My face is getting burned.. haaha nej, eller jo de är ju sant, ser ut som ett pepparkaksfejs haha.. Men i alla fall. Mums på livet för tillfället. Så underbart när man tror att det inte kan bli mycket bättre eftersom man reda är i paradiset och så visar det sig nästa dag att det blir ÄNNU bättre. Åh älskar detta stället Igår kväll var vi ute och åt, Megan bjöd ut oss. Riktigt trevlig kväll, såklart hästsnack. Mycket prat om OS, EM, VM, transportera hästar vid flyg. Typ allt om festy och floyd. När festy blev sjuk när han flög till Kentucky för World Equestrian Games osv. Så lärorikt och vissa saker är så sjuka att man inte kan fatta det. Megan är i alla fall en otrolig person, jag är så glad att jag jobbar för henne. Vaknade imorse och checkade facebook och fick se att Megan postat en status på hennes facebook om sina duktiga nya tjejer i teamet - Izzy och Nat. Jajamän det är jag och nathalie. Så kul att läsa. Vi jobbar på och har för tillfället 10 hästar i work. Festy, Cooch, Kandi, Memphis, Freckles, Twix, Dot, Friday, Wallace och Stout. Fast nej, 11 är det, vi har ju Barney nu med. Har 4 st hästar till som vi snart ska ta hem och sätta i arbete. Och Floyd är i karantän i England och kommer landa i Melbourne i början på oktober för att sedan så ytterliggare i karantän innan vi kan hämta hem honom till oss :) Megans fionce har köpt 2 st jack russel valpar till henne, 6 veckor gamla.. De är fortfarande i Melboure med James men dem kommer nästa vecka när han kommer hem. Åh längtar. Megan visade oss bilder och de är bara för underbara.. Och så har jag Dot. Mitt lilla hjärta som är min nu för det kommande året. Hon är totalt crazy at the moment, men ska snart upp på ryggen på henne. åh vad jag längtar. Nej nu ska jag sova, är trötter. Free day tomorrow yey, cinema blir det med nathis :) see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback