forever in my soul
2012-09-05 I 11:14:25 I Allmänt

 


 
 
Mitt fina älskade hjärta. Vissa dagar är de svårare än andra, men det går inte en dag utan att jag önskar att du vore med mig. I varje häst letar jag efter någon som dig men det finns bara en av dig. Det är så svårt att förklara men kn bara säga att jag saknar dig och älskar dig. Du är en stor del av mig och helt klart var det du som tog mig till Australien. Jag är dig så evigt tacksam för dem åren du gav mig och jag önskar att jag unde ge dig något lika stort tillbaka. Det är svårt att komma ut i stallet och inte kunna sga godmorgon eller godnatt till dig. Du har ju alltid funnits där, men helt plötsligt är du borta. Du är så mycket mer än en häst, så mycket personlighet och karaktär. Herregud vad jag älskar dig. Du kommer alltid att finnas i mina tankar hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback