FINA HÄSTAR
2012-10-12 I 14:05:01 I Allmänt

ååh vad mina pållar är underbara! och jag älskar detta. Jag älskar att vakna upp och vara så otroligt lycklig och motiverad. 
 
 
 
 
 
Dotti fortsätter att visa vilken cool häst hon är. Blir så glad på henne! Får så mycket beröm av alla at hon blivit så fin, och det gör mig så glad.Hopptränade idag igen och hon är stjärnan alltså. Vi är även anmälda till första tävlingen tillsammans. Kan inte vänta allstå!!

 
Possum går super duper, vilken otrolig häst. Den som köper hene kommer få mycket kul kan ja lova!
 
 
Barney är mitt nya projekt, spännande! Och nästa vecka kommer Gizmo och vi är redan anmälda till vår första fättävlan :D
 
Förlåt om ag upprepar mig men jag älskar detta. Så mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback