<3
2012-11-15 I 10:52:46 I Allmänt

 
 
Jaha nähä om man skulle ta tag i sitt liv och skriva ett inlögg.
 
Jag bor helt klart i paradiset med världens underbaraste människor. Jag är lyckligt lottad som kan säga att jag vaknar upp, går genom dagen och går o lägger mig = alltid med ett eleende på läpparna.
 
Nathalie har slutat och jag bor numera med Emily, från england. Kan man säga att några vänner klickar mer ihop än vi? Har haft sjukt roliga veckor än så länge me dems ochmer blir de. Har världens bästa chef som är mer som en vän än en chef och hennes blivande man är lika rolig han. 
 
Går mott sommar nu och våren är snart slut. Vädret är varmare o varmare för varje dag som går och vissa dagar så varmt så vi tror att vi ska dö. Kvällarna fylls med BBQ med chefen och james och så klart pool häng.
 
Har ridit min första fälttävlan här borta. Var ganska besviken på min insats i dressyren, kändes tufft efteråt men såär det väl ibland. Bara att samla krafter till nästa dag. Nästa dag började med terräng på morgonen och hade en otrolig runda, felfri och bra känsla. Hade otroligt kul där ute så det ändrade allt mitt humör lite.
 
På söndag kommer Friday och det ska bli kul att börja rida och tävla honom. mycket fin polle och vi har även 5 av hans avkommor här hemma, allt mellan 1 - 3 åringar. 
 
Har halsfluss fr tillfället tror jag? Men vad gör det, man kan jobba ändå ;) det är alltid värst när man sitter ner o tar det lungt. 
 
December snart då, blir 2 veckors ledighet som kommer spenderas i sydney med emily, vi måste bara ta tag i det och boka klart det nu. Sen blir det nyårsfirande med megan,james och deras killkompisar från melbourne som de försöker stta ihop oss med. Spännande hahah.
 
Nä jag lever livet bara. Har det otroligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback