2012
2012-12-25 I 13:05:35 I Allmänt

Hejsan alla dar ute!
 
Jag ar ledsen att jag inte bloggat pa ett bra tag men det har varit sa mycket som har hant det senaste och har haft fullt upp sa tyvarr har inte bloggen varit prioritet nummer 1 just nu. Men nu ar jag har och tankte skriva ett langre inlagg med allt som hant och liknande. 
 
2012 borjar narma sig slutet och det har varit ett helt fantastiskt ar. Det har varit sa mycket forandringar och chanser och mojligheter sa det finns inte ord for det. Det har varit borjan till min fantastiska framtid. Det har funnit sa manga hojdpunkter men en hel del mindre roliga saker ocksa. 
 
Jag tog antligen studenten, och det har verkligen varit som en lattnad i sjalen for mig. Som manga av er vet var de sista aren i skolan mindre roligt for mig. Det fanns ingen motivation och min koncentrationsformaga blev bara mindre och mindre och allting var ointressantare for varje dag. Det enda jag gjorde var att rida rida och festa med Jeffi. Och det var jag nojd med, mindre nojda var kanske andra for mitt bristande intresse for skolarbete.. Men tack och lov att jag hade varldens basta van jeffi det sista halvaret i skolan for utan allt skit vi hittat pa sa vet jag inte om jag hade kunnat halla ut hela den sista perioden. Sa trott pa skolan var jag. Men jag gjorde det. Och tack mina alskade kara foraldrar och familj, som aldrig gett upp pa mig och alltid trott pa mig. Man kan val kalla mig det svarta faret, tillskillnad fran alla andra i min familj har jag inga vidare toppbetyg forutom i hastamnen dar jag har hogsta och jag har inga ambitioner for att plugga vidare, men anda sa stottar mina foraldrar mig varje dag i det jag gor. Jag har ett mal att en dag rida OS och dem tror pa mig och hjalper mig att gora det till en verklighet.
 
Och sen sa vill jag tacka kuskahus familjen, tack sven inge och annika for all hjalp igenom aren. Utan er hjalp hade jag inte varit dar jag ar idag. Sa mycket mojligheter jag har fatt fran mina ar hos er. Och sa mycket det har utvecklat mig, inte bara ridning utan som person. Det var ni som gav mig en chans nar jag kom till er for forsta gangen for 5 ar sedan och fragade om sommarjobb och ni gav mig en chans som jag tror att ni inte har angrat en enda sekund och inte jag heller. Jag kommer alltid finnas till hjalp for er nar ni behover det for ni har gjort sa mycket for mig!
 
Jag har haft 3 otroligt underbara hastar detta aret, eller ja man far vall avsluta det med 4 nu nar det har blivit tillokning haha. Men i alla fall, min underbara alskade Cappuccino som jag fick gora en sista tavling med och vi hade en perfekt terrang dar jag hade sa roligt. Som jag sedan fick saga hejda till i borjan pa juni. Det var hart, det var nog en utav de varsta handelserna detta aret. For sa mycket karlek och respekt jag har for den hasten, det gar inte att beskriva. Tanker pa dig varje dag och bilderna pa dig finns precis vid min sida av sangen bade har i aussie och hemma. Cappuccino ar alltid one of a kind.
 
Coffi det underbara parlan som jag valde att lamna ifran mig till min syster dock for jag kande att for tillfallet sa skulle hon ha roligare med henne an vad jag hade. Det var en hast av ren kvalite. Allt finns i den hasten sa det ar bara upp till ratt person att plocka fram vad den vill ha. For hon kommer gora allt for den personen som valjer henne.
 
Och sa Cooper, en liten hast som visste hur man kunde reta gallfeber pa mig men under samma dag visa varfor vi alskar att halla pa med unghastar och kunna se resultat pa det man gor. Han ar en hast med kvalite och han tillhor min tranare och hoppas att han kommer ut pa tavlingar nu nar jag ar har borta.
 
Och sa den basta forandringen av allt. Att flytta hit. Nasta vecka ar det 5 manader sedan. Och jag kan utan minsta tvekan saga att det har varit dem basta 5 manaderna i mitt liv.

Kommentarer
Pappa
2012-12-25 @ 23:13:48

Hej!

Vadå svart får? Jag trodde du var vit. Lyckan består inte i bra betyg. Du gör det du vill nu och har gymasiet och körkortet med dig in i livet. fortsätt göra det du själv vill, det är rätt. Lycka till Mamma o Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback