Tack
2012-08-29 I 15:13:00 I Allmänt


Vill även ge ett stort otroligt tack till mina föräldrar som gjort detta möjligt för mig och som genom alla dessa åren har hjälpt mig på alla möjliga sätt vilket har gjort att jag står här idag. Utan dem hade det nog aldrig varit möjligt! Tack för all tid ni har lagt ner trots attjag rent ut sagt är en pain in the ass en stor del av tiden, men ni anar inte hur glad jag är för det. Och jag hoppas att jag en dag kommer kunna ge någonting i närheten av detta tillbaka. För detta är inte bara min dröm utan det är mitt liv också. Även tack till mina syskon och min otroligt hjälpsamma lilla syster som alltid ställt upp och hjälpt mig med hästarna ifall jag är iväg eller någonting. Som hjälpt mig på tävlingar, även fast du skrek rakt ut bland folk på tävlingsplatsen innan en terrängritt att du hoppades att jag skulle gå omkull och dö ;) Älskar er alla min underbara familj och tack för ALL support genom åren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback