Fråga
2012-08-27 I 14:41:28 I Allmänt

Fick en fråga av en tjej, så tänkte besvara den ;)

Emelie: Ska du bara vara där i ett år eller är det du som valt att bara vara iväg i ett år? Jag menar har du möjlighet att stanna längre om du vill och har du haft planer på att stanna längre i så fall? Du verkr ju ha fått väldigt bra möjligheter för att tävla & träna och få betalt för det :)
Ja som det ser ut nu kommer jag bara vara här i ett år och det har jag valt själv. Jag får gärna vara kvar längre ifalljag vill och så kanske det blir. Det är svårt att säga i dagsläget ;) Men jag har planer på att fortsätta min karriär som Englandsbaserad från och med nästa juli. Jag tror att jag kommer få ut otroligt mycket av detta året och det kommer att vara helt ovärderligt för mig och ha en enorm betydelse för mina kommande år som ryttare och ta mig ett stort steg på vägen. Men jag har hela mitt team i Europa och varje dag byggs det på mer eller mindre och jag har fått många förfrågningar och eventuella hästägare osv genom alla kontakter jag har hemifrån. Hela teamet runt omkring har en stor betydelse för framgång. I england är tävlingsäsongen längre och likaså är allt mycket  billigare, även om jag inte behöver betala något nu, så vill jag ju en dag ha mitt eget. Men vem vet, jag kanke stannar kvar här nere. Jag har bara varit här i 4 veckor än så länge och trivs bättre än vad jag någonsin kunde drömma om så time will show. Men allt det här jag gör är för mig, jag gör det inte för någon annan utan det är för att fullfölja mina drömmar och mina drömmar blir bara större för varje dag som går för jag vet att det är möjligt!
Så om ett år vet vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback