2 veckor snart
2012-08-13 I 12:58:12 I Allmänt

Herregud vad ja har det bra här! Lever i paradiset alltså!
Allt är så himla annorlunda jämfört med Sverige , och allt är såå bra! Jag kan inte fatta att jag får betalt för att träna för tränare och tävla. Det är sjukt. Att sen dessutom få höra från landslagstränare här att jag har absolut alla förutsättningar och definitvt kommer att rida de största klasserna inom de närmaste är otroligt motiverande och gör mig så glad.
En dag här  börjar klockan 8 på morgonen och  vi slutar mellan 4 och 5. Jag & Erin börjar alltid med att ta fyrhjulingen och köra runt och fodra alla 45 hästar. Vi har bara 3 hästar som står inne över natten och de är Jester, Hurcs och Cooch (och även Floyd när han kommer hem från England). Jester är hästen som hon tog OS silver med på förra OS. Under tiden fixar Nathalie equissage och lights på inne hästarna och mockar.
Därefter så är det exercise av hästarna som gäller. Jag rider och Nathalie brukar longera och fixa med bäbisarna. Runt halv 1 är det lunch en timme och sen fortsätter exercisen av hästarna. När allt det är klart så tar vi in inne hästarna till sina boxar igen och sen fixar nathalie equissagen och lights igen på dem medans vi fodrar ute hästarna.
Jag får träningar för tränare varje dag vilket är otroligt bra. Dem har så bra tränare här och jag har redan utvecklats så mycket! 2 veckor har snart gått och jag storm trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback