När man vet
2012-08-13 I 15:10:15 I Allmänt

Jag har bara varit här i drygt 2 veckor men när man vet så vet man. Det måste varit kärlek vid första ögonblicket. Denna hästen har redan tagit en sådan stor plats i hjärtat på mig. Han är en otrolig individ och en liten mini Chino, 5 år gammal. Han har så mycket i sig och så mycket att ge och jag vill ge honom den chansen, jag vill ge oss den chansen. Jag har ett år på mig i alla fall men gud vad jag önskar att jag kommer kunna ta med denna hästen hem. Känslan går inte att beskriva, de som vet de vet. Man kan bara uppleva den, inte beskriva. Jag tror på honom & önskar mer än allt i världen att kunna ge oss den chansen tillsammans!

Kommentarer
Joakim Forsberg
2012-08-13 @ 19:10:19

MJAU!

Sara - Ensamstående mamma
2012-08-13 @ 23:33:58

Så fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback