freckly
2012-08-21 I 14:11:13 I Allmänt

Okey, det är något weird going on med min blogg. Den vill inte göra några mellanrum så man skriver i stycken utan det går typ bara att skriva allt i en text. Oftast. Ibland går det att göra mellanrum men man ser det inte förrens man publicerat inlägget. Vet inte vad det är men konstigt är det.. Igår red jag ett dressyrpass på min Freckly. Han bara visar varje dag vilken stjärna han är. 4 år, han är född i slutet på oktober så blir ju 5 nu. Men han är en stjärna, det kan jag verkligen säga. Min baby. Han vill så himla väl och älskar att arbeta och göra rätt, men samtidigt så tar han alla chanser han får till att busa lite. Aw vem påminner inte det om`? måste vara min nya chino. Jobbade mycket med galoppfattningarna. Han vill gärna fatta vänster galopp i höger varv men det börjar ta sig. I vänster varvet galopperar han gärna i rätt galopp ända från början ;) Han har ofta mycket energi att göra av med i början så det gäller bara att ta det lungt och knacka till han lite med ytter när han får syn på intressanta saker utanför ridbanan så blir han påmind om att han ska arbeta. Så klok häst. Han rör sig riktigt riktigt trevligt och börjar muskla sig nu! Mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback