Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself!
2012-09-02 I 14:32:59 I Allmänt

Har haft en sådan bra dag! Så kul!

Började dagen med att göra lite galopparbete ute på Cooch, mycket uppskattat av både tidigt på morgonen i härligt soligt väder! Därefter hämtade jag in Friday och jobbade med honom. Han börjar komma in i konditon igen så det är super , han arbetat alltid på så bra. Alltid lika kul med så ambitiösa hästar.
Gjorde sedan lite Hill work med Freckley, mitt hjärta var på ganska stort bus humör idag, han är lite av : jag kan, ja vill, själv! Haha så söt! Han var i alla fall en otroligt duktig polle idag, kommer mig bara närmare och närmare hjärtat hela tiden. När Freckley oc Candy var klar ridna så tog jag tag i mitt lilla projekt crazy dot ;) Longerade henne för första gången sen hon kom in från betet. Först var hon totalt galen haha, så söt verkligen, och sen så var hon super duktig! Ska nog lngera henne imorgon också senhade jag tänkt att jag skulle sitta upp ! Hon skulle verkligen behöva göra lite hillwork ochh hoppas på att kunna ta ut henne o jobba i backarna snart, trots alla tycker hon är galen. Hon är världens sötaste och jag tror på henne iaf!

Jag börjar faktiskt fundera på att stanna längre n ett år, fast vet inte än. De är så lng tid kvar. Men en sak säker och det är att jag aldrig  hade kunnat få det bättre, och jag är otroligt glad att jag litade på minegen känsla och valde att ta detta jobbet istället för dem jag hade att välja mellan i england!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback