onsdag
2012-10-12 I 13:51:41 I Allmänt

Herregud alltså! tiden bara försvinner, förstår inte det! Är mer än 2 och en halv månad sedan jag såg mina underbara föräldrar sist men känns som att det var förra veckan. Något som verkligen har underlättat denna resan för mig tror jag är internat tiden då jag blivit van att klara mig själv. De andra tjejerna här drabbas av hemlängtan ganska ofta men ajg klarar mig. Visst saknar jag mina underbara föräldrar och syskon och vänner och allt det dära men dem finns kvar när jag kommer hem och nu gör jag det jag älskar!!
Dot har ändrat sin inställning till livet och är en stjärna! Åh vad det är roligt att arbeta med henne. Min bästaste lilla 4 åring. Alla som sa att hon bara är totalt knäpp, där fick ni så ni teg. Det gäller att kunna se igenom det dära. Hade dressyrtäning i tisdags och hoppträning igår för megan med henne. Hennes första hoppträning och hon var eld och lågor, så kul hon tyckte att det var! Och megan var väldigt nöjd med det arbete jag gjort med henne under tiden hon har varit i queensland så de var mycket roligt :D
 
 
 
Jag har även varit iväg och provridit en häst för en familj där föräldrarna båda har ridit 3 stjärnigt själv, de behövde någon som ska tävla o rida den så han kommer nästa vecka :D Ser mycket fram emot detta. Possum är en försäljningspålle jag rider åt någon, hade hoppträning med henne igår och hon är riktig fin så det är skojjigt! Och alla andra hästar är fina fina :D Snart bär det även av till Melbourne för en 5 dagars trip o sen är de ju adelaide 4star!!!Cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback