fråga
2012-07-24 I 20:29:16 I Allmänt

Anonym om Duktig!:

Vad har du för sadel? Märke? Modell? Årsmodell? Pris? +\-?



Jag har en ordo equester mars fälttävlans sadel och jag absolut älskar den! Fantastisk! Den ligger hyffsat okej på många hästar, jag brukar även använda den på försäljningshästarna och du kan även värma om dem i bommen om det skulle behövas. Jätte bra stöd i den och man kommer automatiskt i en bra position. Bra stöd och lätt att rida i korta läder i terrängen med. Väldigt få sadlar jag skulle byta bort denna mot, skulle isf vara en Devoucoux chiberta, men dem talar ju också för sig själv, underbara!

Denna köpte vi ny år 2011 i februari någon gång för 15.000 om jag inte minns helt fel. Rekomenderar absolut, men jag säljer inte min av den anledningen att jag ska ha med den ner till Australien :)

Kommentarer
Johanna Grant
2012-08-15 @ 13:14:13

Åååh vill ha dina stigbyglar :( haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback