Duktig!
2012-07-24 I 16:01:36 I Allmänt



Känner mig väldigt duktig idag, har fått undanstökat en del saker som behövde göras. Jag har tillexempel scannat in alla viktiga dokument och sånt som jag ska ha med mig till Australien på min dator och lagt över dem i både mejl och mitt externa minne. Bra att ha när man heter Isabelle Weber, som inte alltid har så bra koll på sina saker.

Jag har även varit i kontakt med TDB så att jag får mina pengar därifrån insatta på kontot till tävlingar i Australien i stället :)



Sen så har jag fått mitt Mastercard och pratat med banken så att de fixade någonting där. Och så har jag fixat ett lokalt SIM kort till min Iphone till Australien. Tatt reda på vart jag kan köpa vissa saker jag behöver så nu får jag fixa det på torsdag sen är det mesta fixat inför resan!

Och slutligen har jag putsat min sadel som jag ska ha med mig ner!


Kommentarer
Anonym
2012-07-24 @ 16:44:20

Vad har du för sadel? Märke? Modell? Årsmodell? Pris? +\-?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback