8 dagar
2012-07-23 I 21:59:22 I Allmänt

Då är det bara 8 dagar kvar tills jag är på väg! Kan knappt fatta det! Åh, vad kul detta ska bli och som jag har längtat! Nu är det bara det sista som ska fixas innan det är dags.



Megan som jag ska jobba hos!

I helgen har jag varit en sväng i Halmstad med min underbara Jeffi, träffade så mycket gammalt folk vi känner! Var riktigt riktigt kul och det kändes precis som i våras. Vad jag tycker om er mina fina vänner! Alltid tråkigt att säga hejdå till alla nu men med tanke på vad jag har framför mig så gör det inte allt för mycket! Som sagt, de flesta finns ju förhoppningsvis kvar när jag kommer tillbaka.



Bild ifrån helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback