ute
2012-08-26 I 14:56:02 I Allmänt

Denna dagen har varit såå bra! Vilka underbara människor jag jobbar med och vilken underbar chef vi har! Under förmiddagen var vi ute och galopptränade i backarna för att dem ska bli fit. Jag red min lilla prinsessa, Cooch, som är oerhört glad för att vara ute och gaoppera. Hon spenderar gärna litemer tid i luften än på marken ;) 

Efter det så blev det jobbepass på banan för Friday. Han börjar komma tillbaka i kondis så det är bra. Ska bli spännande med honom på terrängbanan :) Han har några riktigt fina avkommor. Därefter så tog vi en snabb lunch och så tog jag Kandy till backarna föratt träna. Hon har inte blivit riden på några veckor, bara 5 år, men klockren var hon! Sjukt fin liten häst, ska visa bilder imorgon! Natha fick ta freckles för eftersom ingen visste hur kandy skulle reagera så fick jag vara testpilot eftersom de säger att jag har klister i rumpan och en sjuk balans haha.. Hur kommer det sig att jag alltid får de galna? ;)
När det var klart så kollade vi på när Emma jobbade med Surprise vid vattenhindret nere på terrängbanan. Emma är väldigt dukig med natural horse manship och surprise ville inte gå i närheten av vattnet innan men efter emma jobbat med henne 3 timmar från marken idag så hoppade hon upp och ner utan problem och hon hoppade studs ner i vatten o allt. Duktigt!
Och så tillslut så bjöd Margret ut oss på dinner i hahndorf efter jobbet. Fint ställe som bara den och champagne skulle vi ha så hon beställde in flaskor hahaha, tydligen skulle vi fira att hon hade fått 3 så bra anställda flickor och att det är lite mer än 3 veckor sen vi kom! Margret är så underbar :) Världens gulligaste! OCH U SKAJAG SOVA. godnatt

Kommentarer
Emelie
2012-08-26 @ 15:28:03

Ska du bara vara där i ett år eller är det du som valt att bara vara ivög i ett år?
Jag menar har du möjlighet att stanna längre om du vill och har du haft tankar på att stanna längre i så fall?
Du verkar ju fått väldigt bra möjligheter att tävla/träna och dessutom fått betalt för det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback