Onsdag
2012-08-15 I 12:57:32 I Allmänt

Först och främst så får ni jätte gärna kommentera vad ni vill att jag ska blogga om. Bloggar gärna men vet inte alltid vad som är av intresse :)

Började dagen med att fodra hästarna med Erin. Yey, håller på att lära mig köra fyrhjulingen. Ganska scary.. haha. Därefter gjorde jag i ordning min lilla Cooch och så red jag och Nathalie till terrängbanan med henne & Jester och träna lite i backarna. De är ju vinter säsong här nu så de håller på att bygga upp sin kondition. När vi kom tillbaka så dushade jag Cooch innan hon fick komma ut. Älskar hur det är typ 18 -20 grader här nu när det är vinter och tävlingshästarna går med 3 täcken haha! Ett bomull och 2 halstäcken! Inte direkt vad hästarna i Sverige har när det är 20 grader ;)
Körde fyrhjulingen till unghästarna sen och tog in Dot & Kandi som ska börja arbetas imorgon. Yey, äntligen ska dot sättas igång! Hon är Freckles syster och helt underbar men crazy typ! Ska bli så kul att börj rida henne när Nathalie har longerat henne några dagar!
Därefter käkade vi lunch eftersom det ösregnade och efter det så hade jag dressyr träning för neresse med Freckles. Super duktig var han, han gör mig alltid så glad :) Hans galopp är typ att dö för!
Aja, eftersom många hästar vilar idag så fanns det inte jätte mycket mer att göra så jag hjälpte Nathalie lite med twix & friday och sen tog vi in Jester&Hurcs innan det var dags att fodra igen :)

Kommentarer
Danielle Narberg
2012-08-15 @ 18:02:57

Lite bilder hade vatt kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback