Kört
2012-08-21 I 14:02:29 I Allmänt

Har varit lediga idag, jag & Nathalie. Så dagen har bestått av chill, chill, chill, käka, chill, shopping, chill typ haha! Vi tänkte ju ta en sovmorgon. Jaha, tror ni inte båda var klarvakna vid 7 as usual? weird. aja vi chillade vid datorerna i sängen ett tag innan vi klockan 9 gick upp för att käka frukost och sen fortsatte vi chilla vid datorerna ytterliggare några timmar fast i sofforna framför tvn istället ;)
Efter lunch var vi faktiskt duktiga och tog bilen till Mount Barker & Horseland för Nathalie behövde köpa nya ridbyxor. Och gissa vem som körde dit om inte jag? OMG vad läskigt det var. Herre, trodde typ jag skulle döda någon. Så fort jag fick mötande bilar kändes de som att vi skulle krocka eftersom jag kör på "fel" sida av vägen enligt svenska regler haah.. Men vi kom fram hela iaf haha.
Efter horseland åkte vi in till center där vi shoppade lite allt möjligt och sen avslutade vi med food shopping yey haha.. Väl hemma igen fortsatte vårt chill kill med datorerna och tvn och nu har vi slutligen kommit tillbaka till sängen. Imorgon är det jobbdags igen :D kul!

Kommentarer
Karin
2012-08-31 @ 21:56:38

Hej!
Du ser ut att ha det bra där borta andra sidan jordklotet . Bra jobbat . Lycka till o kramar från Karin o Jan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback